lørdag den 25. marts 2017

Et genbrugskort

Sommetider bliver det bare ikke så godt som forventet. Det begyndte som et konfirmationskort, som jeg synes blev alt for rodet at se på. Materialerne jeg havde brugt var ellers super lækre, men slutresultatet kiksede bare. Den slags sker vel jævnligt for de fleste af os.


Jeg synes det var lidt ærgerligt at lade alle de fine sager gå til spilde, så jeg skilte kortet ad og genbrugte, hvad genbruges kunne. 


Det endte så op med et helt andet kort. Bygget på basen af det første og et lag-på-lag element, som jeg også har brugt fra det første kort. For at skjule de skader kortet fik, da jeg skilte det ad, har jeg tilføjet sølvdetajler efter Berit Rosenfeldts teknik med limstift og sølvfolie - og masser af hvidt splat. Sådan kom det endelige resultat til at se ud:


Den smukke, hæklede doily, nodepapiret i baggrunden og den fine perlemorsknap er alt sammen fundet i genbrugsbutikker. Jeg holder meget af at bruge fine "loppefund" på mine vintagekort.

 


Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Papirplaneten - Vintage/Shabby Chic
A Vintage Journey - All aboard

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte.

2 kommentarer:

  1. What a beautiful card and how wonderful you were able to recycle the elements from the confirmation card you weren't happy with (although I thought it was quite lovely!) Thank you for joining us at A Vintage Journey for our 3rd birthday celebrations! Deb xo

    SvarSlet
  2. Nok et lekkert kort fra deg. Herlig blanding av farger, materialer og oppsettet. Takk for at du deltok på Papirplaneten sin utfordring. Klem DT-Gunn

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.