søndag den 15. januar 2017

Et dåbskort til en lille pige

Jeg har fået den ære at lave dåbskort til en lille pige, som endnu ikke er kommet til verden. Faktisk har jeg også lovet at lave barselskort til samme lille pige, men det kort har jeg ikke lavet endnu (der er stadig en måneds tid til hun kommer til verden).

Det har taget mig næsten 4 timer at lave kortet her. Jeg bruger oceaner af tid på at vælge materialer og er meget kritisk med især farvevalget. Desuden er alle 4 sider beklædt med lækkert papir og indeni også skrivefelter. Det koster tid, men giver også et godt slutresultat - både for øjet og for "gramseværdien".



Et af mine mål for det nye år, sådan rent kreamæssigt, er at komme lidt tilbage til min gamle stil med vintage og shabby chic. Ganske vist tager det tid, men er også der, hvor jeg virkelig føler mig hjemme, når jeg scrapper. Jeg er ved at drukne i smukke materialer og den skønneste måde at komme det til livs, er at bruge løs af herlighederne, ikke sandt?

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Nordsalten Hobbyklubb - Baby
The Ribbon Girl - Any Image Challenge
Deep Ocean Challenge - Anything New
Simply Create Too - New Beginnings
Kort o Mania - Alt er Lov

1000 tak for at du kikkede herind.

Knus Jytte.

12 kommentarer:

  1. Det er så sødt i en stil du er sand mester i

    God aften

    SvarSlet
  2. Det er alså bare så cute det kort... 4 timer, dejligt at vide, at jeg ikke er den eneste der bruger tid på, at finde materialer frem og så skal man lige finde mere og så lige igen du ved :-)
    Du fik et rigtig godt resultat af alt det fine du viste frem før du begyndte :-)

    SvarSlet
  3. Nydelig dåpskort!
    Ja det tar tid å lage kort, når vi har så mye fint på hobbyrommet, det hadde nok vært enklere hvis vi hadde mindre matrialer å velge mellom...
    Klem

    SvarSlet
  4. Så søtt og nydelig baby kort Jytte!
    Lekkert pyntet!
    Jeg også bruker laaaang tid på kortene mine :0)
    Ha en god mandag.
    Klem, Inger

    SvarSlet
  5. Nydelig dåpskort i lekre farger og med søtt motiv.
    Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
    Klem fra Sissel

    SvarSlet
  6. Nydelig kort, i herlige duse farger. Og utrolig flott med det hjertet og de blomstene. Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb :-)

    SvarSlet
  7. Too stinking cute! Thank you for sharing with us at Simply Create Too - Myrna DT

    SvarSlet
  8. Gorgeous card. Subtly beautiful. Thanks for sharing at Simply Create Too and hope to see you again. Good luck.
    - Khushboo Gandhi, DT
    http://snowflakesandlilies.blogspot.in

    SvarSlet
  9. Such a gorgeous card with pretty detail.
    thanks for joining in with our January Anything Goes - Any Image challenge at The Ribbon Girl and good luck in the prize draw.
    Hugs, Donna xx

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.