mandag den 8. december 2014

Jeg er her endnu ....

.... men, jeg holder lidt scrap-pause og går total julehyggeamok i julebag, juleindkøb og andre julerier. Derfor er her også lidt stille herinde. Jeg har et par kort "på lager", som jeg ikke har vist jer endnu. Dem får i lige et af her.

Det CAS-julekort, som jeg blev allermest tilfreds med:


Jeg kan mærke, at CAS-kortene efterhånden har vundet mit hjerte - og jeg gætter på, at der kommer mange flere af dem i det nye år.

Nå, synes bare at jeg ville give et lille pip, så i ved, at jeg altså stadig er her.

1000 tak fordi I stadig kikker ind.

Knus Jytte :)

14 kommentarer:

  1. Det er et rigtig flot CAS kort. Jeg vil se frem til flere i 2015.!
    God aften.

    SvarSlet
  2. Super flot kort, som alle de andre kort også Jytte.

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig er du der endnu, vi kan squ ikke undvære dig, dit kort er flot, det må jo være nogle stempler du har brugt, jeg smilede lidt for mig selv, da du skrev at du havde "på lager" sådan gør jeg også, for ikke at blive stresset. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Ja der er meget der skal nås i disse dage. Et rigtig sødt kort

    SvarSlet
  5. Lidt pudsigt hvis du går over til CAS. Mon dog ? Hihi....
    Ja der er andet end scrap at give sig til for øjeblikket. Jeg synes faktisk der er alt muligt andet....
    Men vi ved du er der. Eller på andre medier, så vi slapper helt af ! 😄😄😄

    SvarSlet
  6. Super smukt og enkelt

    Ha en god aften, knus

    SvarSlet
  7. Nydelig kort!
    Lekkert design:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  8. Super sødt kort!
    Dejlig søndag til dig.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  9. Så nydelig kort Jytta!
    Håper du har deilige juledager, med god mat, hygge sammen med familie og venner og at du får ladet batteriene igjen! Ønsker deg også alt godt for 2015!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.