torsdag den 13. oktober 2011

Scrapglæde på minimal plads

Nu har så mange piger vist deres super top skønne scraprum frem. Jeg drømmer endnu om et sådant. Har værelset dertil, men min dejlige søn på 21 bor stadig hjemme - og indtil han får sit eget, så er værelset hans.


Selvom pladsen er lidt trang, kan man godt være en passioneret scrapper. Jeg har min lille krog på omkring 8 kvm. som jeg bare storelsker. På bordet har jeg masser af materialer omkring mig og resten er "gemt væk" i ringbind, små kasser og kurve. Det hele står i stuen, og mine venner/familie har lært at leve med "rodet".

Det største problem er næsten, når jeg skal ha' spisende gæster (vi spiser i køkkenet til hverdag), så skal jeg nemlig rydde det hele væk, så vi kan bruge spisebordet.

Det kan også være svært at få plads til nye sager, men indtil videre er det da lykkedes helt fint.



Nu er det snart et år siden, jeg blev medlem hos Scrapsisters. Det er det bedste jeg nogensinde har gjort for min kreativitet. Her har jeg så mange dejlige medsøstre som, ligesom jeg, bare ELSKER at scrappe. Vi gør det på mange forskellige måder og har mange forskellige stilarter. Fælles er vores brændende passion for papir, farver, bling, bånd og alt muligt i den stil. Vi bruger hinandens erfaringer, roser hinanden, snakker løs om alt det skønne, som vi bare MÅ eje .. der er ALTID nyt og spændende på Scrapsisters - og JEG er i hvertfald total afhængig af det topskønne forum.


1000 tak for kik og kommentarer :o)


9 kommentarer:

  1. Det kan godt være at din plads ikke er stor - men det er nu nogen skønne ting du får kreéret der !

    Og tænk så bare hvor luksus det bliver den dag hvor du overtager sønnikes værelse :-)

    God scrappelyst...

    SvarSlet
  2. Dejligt med så stort bord at scrappe på!!
    Men kan godt se problematikken i at det skal væk når der er spisende gæster- Kan lige forestille mig dig stille spørge- hva.. skal vi ikke spise hjemme hos jer denne gang---- ( så du slipper for at rydde bordet hahha)

    Hvor må du glæde dig til knægten flytter hjemmefra tihihi.. Selvom det nu også må være lidt hyggeligt stadig at være tæt på ham og hans hverdag....

    SvarSlet
  3. Dejligt at vi lige fik et kig : )
    Kender det så godt, jeg er også en af dem der, må scrappe i stuen, har alle mine ting i en lille bitte rum, hvor hver cm er udnyttet, der har jeg også min IMac og både min mands og mit tøj. Der er 8 km2 tihi... Heldigvis spiser vi også i køkkenet, og som du kun rydder væk når der kommer gæster : ) og min datter er kun 17 : 0
    Rigtig god aften.

    SvarSlet
  4. Jeg har det samme problem som dig, men ingen søn der måske snart flytter, og mit bord står midt på gulvet, jeg er et rodehoved, alt hvad jeg har brugt ligger rundt om mit lille skærebræt, men heldigvis spiser vi også i køkkenet. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Lækker plads - og mit spisebord ligner dit ;) og JA er det ikk skønt man kan dele med andre, sin begejstring for et stk papir ;)

    SvarSlet
  6. Nu er det jo heldigvis ikke pladsen der afgør om man får kreativer ideer... og det har du jo til fulde.

    SvarSlet
  7. Kære Scrapsøster.....Ja, vi er jo flere der er blevet afhængige. hæhæ..
    Det er en af de sjove ting med denne hobby, at vi blogger og snakker sammen, og kender hinanden ret godt, uden nødvendigvis at have mødt hinanden IRL. Men jeg har faktisk fået venner ad denne vej, som jeg også mødes med privat. Lidt mærkeligt - men rart.

    Det er da fint som du har indrettet dig. Og jeg kan endnu se lidt tom bordplads, så du skal da bare shoppe videre...
    Vi har et hus med 4 børneværelser....og jeg kryber stadig sammen på et halvt værelse. Så det er ikke nødvendigvis antal m2 der afgør hvordan man indretter sig. Men her er hyggeligt - og jeg kan lukke døren for rodet ! Og det er en fordel.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  8. du har jo en fin orden og styr på tingene kan man se.og en skønne dag kommer der lidt mere plads til dig. du laver jo så dejlige sager på den plads. og hvor der er husrum er der jo som bekendt hjerterum. tak for kikket.

    SvarSlet
  9. Uha, jeg har også engang belejret vores spisebord med scrap sager og jeg kunne slet ikke holde den fine orden som du gør. Sikke mange lækre scrap sager du har :o)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.