tirsdag den 18. oktober 2011

Romantisk kort til scrapfestival

I går eftermiddags begyndte jeg på en udfordring på scrapfestivalen, som lyder på at bruge lyserødt. Valget af papir faldt på dette smukke ark fra Riddersholm. Papiret har jeg haft liggende et stykke tid og pludselig var det bare så oplagt at bruge det.

Mine nye labelsstempler fra Waltzingmouse Stamps passer perfekt til papiret og det samme gælder det lækre Happy Birthday stempel, som er købt hos Love2scrap.

Pyntet med perler, en buket  lyserøde roser og lidt twine.

Enkelt, sødt og romantisk.


1000 tak for kik og kommentarer og fortsat rigtig god tirsdag :)


10 kommentarer:

  1. Åeee, Jytte hvor smukt, du rammer lige min smag, og jeg er sikker på du vinder! v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Så fint og romantisk - dejligt at kunne gabe over de forskellige stilarter efter humør :0)
    Knus Hjørdis

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt og romantisk kort.

    SvarSlet
  4. Det er et meget sødt kort du har lavet Jytte
    Så fint og sødt
    Knus Lonnie

    SvarSlet
  5. SÅ smukt og romantisk... sød med den lille buket.

    Ha' en god onsdag!!!

    SvarSlet
  6. Aldeles nydelig kort!
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlet
  7. Dejligt romantisk kort , ser sødt ud med den lille buket.
    Dejligt at bruge noget papir man længe har kigget på : )

    SvarSlet
  8. Så vakkert og romantisk kort Jytte!!
    Ha' en fortsatt god uke :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  9. wawwww hvor er det smukt Jytte

    klemmm

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.