søndag den 9. oktober 2011

Kort i Scrapsisters-farver

Det kort jeg vil vise jer i dag, er med i scrapfestivallen hos Scrapsisters.
Det er i Scrapsistersfarverne orange og turkis. Papiret er fra MME, Stella Rose-serien. Båndet har jeg foldet, så det giver dybde til kortet. Ovenpå det meget lækre, turkise bånd har jeg placeret en hæklet blomst med en orange knap i midten.

Kortet er holdt enkelt i stilen og med få, men lækre materialer.





I dag står der Anjas Hobby på programmet. Jeg vil gå i gang med at lave lidt mere til hendes blog, hvor jeg i denne måned er gæstedesigner.

Rigtig god søndag og 1000 tak for kik og kommentarer.

7 kommentarer:

  1. Rigtig fint kort, og sød blomst har du selv været igang ?
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  2. Virkelig et sødt kort. Skønne farver. Jeg kan godt lide enkeltheden, og den kan faktisk være svær nok.
    Lækker sløjfe og blomst. Det giver en god effekt.

    God arbejdssøndag med dit designjob. Vi andre kan jo læne os tilbage og glæde os....du har bare en fed stil.

    SvarSlet
  3. Det giver en god effekt med det turkise bånd. Den enkle stil på dette kort er jo bare dig. Ha´ en dejlig søndag
    Knus Lonnie

    SvarSlet
  4. Hvor er det et skønt kort.... dejlige friske farver, og så yndigt med knapperne.

    Ha en god søndag!!!

    SvarSlet
  5. total lækker og stilrent kort

    knussss

    SvarSlet
  6. Sikke et flot kort - det er flot med den hæklede blomst.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.