fredag den 30. september 2011

Leg med stempler

Jeg er vild med mine stempler - og investerer tit i nye. Så glider de gamle lidt i baggrunden og det er jo egentlig synd.

Et af mine nye stempelsæt er et drønlækkert doilies-sæt fra Martha Stewart Crafts.

For et par timer siden sad jeg og skulle bruge et julestempel, men synes ikke rigtig jeg kunne finde det, jeg gerne ville ha'. Så fik jeg en idé om at sammensætte en doily og et gammelt julestempel.

Først stemplerne som de ser ud i original:


 
Jeg klippede stemplerne ud. Julestemplet blev klippet ud som en cirkel med tekst uden ramme. Det limede jeg ovenpå doily-stemplet - og så vupti - var et nyt julestempel lavet.


 
Jeg synes, det er blevet rigtig flot.


Rigtig god fredag aften og 1000 tak for kik og kommentarer.

8 kommentarer:

  1. wawww hvor er det dog bare super flot.

    knusss

    SvarSlet
  2. Genial idé til lige at peppe sit stempel lidt op :o)

    SvarSlet
  3. Ser super godt ud : ) smart at bruge det gamle med det nye.

    SvarSlet
  4. super fint. god ide at bruge de gamle gemmer...flot flot

    SvarSlet
  5. Det er da blevet superfint - det er altid rart at finde flere anvendelsesmuligheder med tingene. Rigtig God Weekend til dig - og tak for alle dine søde kommentarer. Knus.

    SvarSlet
  6. Det er da en super god ide. Godt mix.

    SvarSlet
  7. Rigtig flor ide, men hvad gør man når man kun har den inderste del?
    nu får du snart din vintage pakke retur, og den er virkelig blevet tyk. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  8. Hvor smart. Det var godt tænkt.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.