lørdag den 17. februar 2018

Fint og feminint CAS

Jeg har igen brugt den smukke die fra Sizzix Lifestyle662512, Pretty Peony.

Denne gang til et meget fint og feminint fødselsdagskort. Smukt i sin enkelthed.


Jeg tilmelder kortet følgende udfordring:
Papirlosjen - dies og/eller stempel

Jeg rider på en bølge af kreativitet for tiden. Det er super dejligt, og jeg nyder det. Det er som om, at der bare gror mere kreativitet, jo mere jeg kreerer. Så det er vel bare at holde sig til ilden, mens den stadig brænder.

Det er langt fra alt, jeg laver som kommer på bloggen. Jeg har bl.a. gang i en stak kort til Cancerkort og til Klovnekort. De laves mest på ældre materialer og rester, men det gør dem ikke mindre smukke. Jeg holder at mixe nyt og gammelt, så jeg får mest muligt ud af mine materialer.

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte

3 kommentarer:

  1. Vakkert og stilfullt kort.
    Tusen takk for at du deltar på Papirlosjens utfordring.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlet
  2. Dette var bare riktig lekkert!
    Enkelt og vakkert.

    Takk for at du deltar hos Papirlosjen!
    Siri DT

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.