søndag den 21. januar 2018

Fødselsdagskort til min søn og en lille bøn

I tirsdags fyldte min søn 28!!! ??? år ... hvor blir' tiden dog af?? Han skulle selvfølgelig have et håndlavet kort fra sin mor - og det kom i år til at se sådan her ud.


Skønne papirer fra 13@rts, lækre stempler fra Three Scoops og Hobbyboden - Gittes eget design, en rød farveklat og et stykke af et bælte med tekst på (fundet i genbrugen).

Selvom postvæsenet ikke er, hvad det har været - og selvom det koster lidt at sende en personlig hilsen - så er det mit håb, at den personlige hilsen vil få et comeback. Jeg vil i hvertfald fortsætte med at sende et håndlavet kort til de mennesker, som betyder mest for mig og til dem, som trænger til en lille opmuntring, eller måske "bare fordi"...

Jeg håber, andre vil gøre det samme - og være med til at skabe lidt glæde rundt omkring. Jeg er helt sikker på, at det vil blive modtaget med glæde - og så gør de småpenge til porto vel ikke så meget, vel?

1000 tak fordi du kikkede herind - og rigtig god søndag.

Jytte.

1 kommentar:

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.