mandag den 20. november 2017

Julekort i neutrale farver

Bare et kort indlæg fra mig i dag :julekort i neutrale farver.

Baggrunden er stemplet og embosset med et lækkert snefnug-stempel.

Dies fra Sizzix Lifestyle: Cute Deer, 661786 og Brush Lowercase Alphabet, 661686.


Egentlig er jeg ved at være i mål med de julekort, jeg skal bruge i år, men jeg er bare så inspireret for tiden, så der kommer helt sikkert flere julekort endnu fra mig.

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Inkspirational - Christmas cards using only neutral colours

1000 tak for at du kikkede herind.

Knus Jytte :-)

2 kommentarer:

  1. Your deer, sentiment and snowflakes make for a lovely Christmas card! Thank you for sharing this gem in the Inkspirational gallery!
    ~carol

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.