tirsdag den 3. oktober 2017

Et kort med lidt humor

På lørdag skal jeg til 60 års fødselsdag hos en nær ven. Han er en mand med en god, lun humor og da jeg lavede kortet til ham, vidste jeg præcis hvilke stempler jeg skulle bruge. Gitte fra Hobbyboden har designet et sæt med de herligste, humoristiske tekststempler - og det passede perfekt til kortet.


De smukke blade er fra et stempelsæt, som jeg har købt brugt - og jeg er sikker på, at det bliver et yndlingsstempelsæt. Baby Wipe teknikken jeg har brugt kan lures på YouTube hos Dawn's Stamping Thoughts.

Indeni kortet har jeg brugt en Sizzix die med tal, nr. 661726 og endnu et af Gittes skønne tekststempler. Der er fin plads til en lille hilsen også.


Et enkelt nærbillede af de smukke stemplede blade og den helt enkle pynt af nuvo drops.


Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Kreativ Scrapping - Bursdag
Papirplaneten - Halloween og/eller Høstfarver (jeg har brugt høstfarver)

1000 tak fordi du kikkede herind.

Kærligst Jytte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.