fredag den 11. august 2017

Tilbage på sporet ..

I går aftes fik jeg lavet et kort til en kollega, som desværre har valgt at søge nye udfordringer andet sted. Sådan er det jo, men hun er en skøn, ung kvinde og jeg vil bestemt savne hende.

Jeg har været i en periode, hvor det kreative bare har lagt lidt i dvale, men da jeg i går aftes først kom i gang, kunne jeg slet ikke stoppe igen. Det blev til et kort med mange detaljer og jeg havde virkelig nogle hyggelige timer med at lave det.


Jeg begyndte med at kikke lidt på et kort fra Pinterest - og som altid fik det hurtigt sit eget præg. Jeg er især vild med baggrunden, som er lavet på billig akvarelpapir og med mine skønne Distess Oxide inks og guldsplats.

Under closteret har jeg placeret en Sizzix die (nr. 661725), som er skåret ud i akvarelpapir. Den blå rose er også en Sizzix die (nr. 657492), håndlavede stickpins, lidt seambinding som har fået gyldne toner af diverse sprays og rosenblade som er farvet med oxide inks.

Jamen, jeg kunne SLET ikke stoppe igen: glitter på den store blomst og på de distressede kanter, et stort pyntebling, Nuvo drops og et sødt stempel med "en lille hilsen", som Gitte fra Hobbyboden har designet.

Her en række fotos af de lækre detaljer.






Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:

1000 tak fordi du kikkede herind - og hænger på endnu trods et langt indlæg.

Knus Jytte.

12 kommentarer:

  1. et rigtigt super fint kort dette ;O)

    SvarSlet
  2. Kjempesøtt kort og her var det kommet mye flott siden sist jeg var innom her:)

    SvarSlet
  3. Virkelig lekkert og elegant!
    Superfine farger på bakgrunnen :))

    SvarSlet
  4. Nydelig blomsterkort! Takk for at du er med på utfordringen vår hos Nordsalten hobbyklubb.
    DT Anita Lise

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  6. Lovely card. Thanking joining in the Crafting From the Heart challenge this week.
    Mary

    SvarSlet
  7. Nydelig kort og lekre farger. Likte godt bakgrunnen du har laga. Takk for at du deltar i utfordringa Alt er lov hos Papirlosjen.
    DT-Annelen

    SvarSlet
  8. Et nyyydelig kort! Likte spesielt godt at du laga egen bakgrunn. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #alt er lov!
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlet
  9. For et vakkert kort, jeg elsker fargene du har brukt. Takk for at du deltar hos Papirlosjen, klem DT-Anita

    SvarSlet
  10. Tusen takk for ett flott bidrag til Papirplanetens August utfordring :-)

    DT-Gry

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.