lørdag den 8. april 2017

Flower power kort med hvid doodling

Det var egentlig kun for at øve mig lidt i masking, at jeg sad og legede lidt med et par gamle stempler, som jeg synes så ud til at være gode øve-motiver. Det endte med at blive et rigtigt flower power kort.

Jeg har pyntet med lidt hvide Nuvo drops, som efter de tørrede op tog farve efter baggunden. Det tilførte blot en spændende effekt på kortet. De røde blomster og bladene har fået en lag Wink of Stella og glitrer så fint.

Det er et meget anderledes kort end det, jeg normalt laver, men ret fedt på sin egen måde. Det bliver nok ikke sidste gang, jeg forsøger mig med sådan et kort. Jeg er i hvertfald blevet lidt tændt på at lege mere med mine blomsterstempler.

1000 tak for at du kikkede herind.

Knus Jytte.

3 kommentarer:

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.