tirsdag den 4. oktober 2016

Vinterkolde farver

Jeg er kommet rigtig godt fra start med julekortene - og selvom nogle vil mene, at det er alt for tidligt, så vil julekortene nok dominere her på bloggen resten af året. Til gengæld vil jeg love jer, at der kommer lidt af hvert af stilarter.

I dag har jeg hygget mig med at lave et kort til udfordringen hos Kaboks - temaet er vinter.


Snefnug-dies, tekststempler og bogstav-die (jul) er fra Kaboks. Håber kortet, trods de kølige farver, vil varme om hjertet på modtageren.

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Kaboks - Vinter
Kort o Mania - Brug sløjfer

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte 

5 kommentarer:

  1. Synes dette kortet er så vakert, fagevalget ditt passer så godt til detaljene dine. Nydelig arbeid :-)

    Tuuuusen Takk for at du deltar på utfordringen til kaBoks. Klem fra DT A. Silje Kristin

    SvarSlet
  2. Otroligt vackert kort!!! Me like!! Tack för att du deltar i utmaningen hos oss på kaboks! Kram Anna 😃

    SvarSlet
  3. Fantastisk flott vinterkort, og fargen turkis er jo bare så herlig. Så er helt sikker på at det vil varme mottageren ja :-)
    Tusen takk for at du scrapper sammen med oss i kaBoks :-)

    SvarSlet
  4. Et lekkert julekort og jeg elsker fargene :-)
    Takk for ditt bidrag til utfordringen vår "sløyfer"
    Lykke til :-)
    Klem, Astrid
    DT-Kort`O`Mania

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.