lørdag den 22. oktober 2016

Varme juleønsker trods et vinterkoldt kort

Endnu et julekort er lige blevet færdigt. I dag blev det til et vinter-julekort med mange lag. Jeg er vild med lag på lag - og især på julekortene, hvor man ligesom slipper lidt bedre fra at fylde på med alt muligt. Jeg prøver stadig, at komme i bund i diverse materialer, så jeg sparer ikke på noget her. Kortet er lavet i farver, som bare er så smukke sammen: Blåt, natur og hvidt.

Papirerne er fra Pion Design og teksten er et af mine yndlings julestempler fra North Star Stamps. Den fine embossede ramme bag skøjterne, har jeg en gang fået af søde Pernille. Tak, for den min ven <3

Her et nærbillede, så man bedre kan fornemme de mange lag. Kortet har taget mere end 3 timer at lave, og der er flyttet meget rundt på tingene, før jeg var tilfreds. Men det er hvert eneste minut værd.

Som en lille, sød detalje har jeg dekoreret med sølvbjælder, som titter frem under blomsten. Jeg håber, at modtageren vil glædes over både synet og lyden af kortet.

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Sweet Stamping - Favorite color combo
Scrappegarasjen - Norsk Design (stempel fra North Star Stamps) 
North Star Stamps - Vinter 

1000 tak fordi du kikkede herind og rigtig god weekend.

Knus Jytte.

10 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt Jytte...du kan bare det der :D

    SvarSlet
  2. Det er så smukt med alle dine lag.... kender godt til det at flytte rundt til man er tilfreds. Det kan godt tage lang tig :-)

    God weekend, knus

    SvarSlet
  3. Uuuh det er et smukt kort i nogle skønne farver. Jeg synes ikke det er "koldt" :)
    God søndag til dig.
    Knus.

    SvarSlet
  4. Åååå wowwwww Jytte!
    Så super smukt kort!! Utrolig flott satt sammen og nydelig pyntet! LOVE it :)
    Du er jo bare så dyktig på mange forskjellige stiler. Alltid en glede å besøke bloggen din.
    Ha en riktig god og kreativ ny uke :)
    Klem, Inger

    SvarSlet
  5. Super cute!!! Thank you for joining us at Sweet Stampin, good luck!!! Amy DT

    SvarSlet
  6. This is soooooo very beautiful! I love it! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

    SvarSlet
  7. Such a beautiful card. I love your choice of colours and your layout, it's very pretty. This is just perfect for our 'Favourite Colour combo’ challenge this week. Thank you for sharing and joining in with the fun at Sweet Stampin’ this week and good luck. Hugs Janine xx

    SvarSlet
  8. Nydelig kort!
    Takk for at du deltar hos North Star Design og lykke til!
    Mvh fra DT Trine

    SvarSlet
  9. Lekkert! Elsker den duse, romantiske jule følelsen du har fått frem:)
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlet
  10. Igjen ett nydelig vinter kort, også dette kan du melde på til kaBoks sin utfordring. Jeg liker måten du har bygget opp dette kortet med lag på lag og ikke minst detaljene.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.