fredag den 14. oktober 2016

Hurra for MISTI

Jeg hopper lige over i et lidt mere traditionelt julekort i dag. 

Jeg har stemplet og embosset baggrunden på kortet med et stempelsæt fra Waltzing Mouse, som jeg ikke rigtig har fået brugt før nu. Simpelthen fordi jeg ikke kunne placere de flotte "strimler" af stempel på en tilfredsstillende måde og heller ikke få et særlig godt resultat. Men nu har jeg jo min MISTI og den gør bare stempling til en meget større glæde. Jeg vil betegne min MISTI som et af mine 3 bedste redskaber på samme niveau som min Big Shot og skæremaskine. Godt værktøj betyder bare rigtig meget for et godt resultat.


Den næsten obligatoriske sløjfe på mine kort er lavet i gazebind. Det giver et lækkert og let udtryk, synes jeg. Kristtjørne-bladene med de røde bling-sten giver lidt farve til kortet.

Det med embossing har stået stille meget længe her, men lige nu er jeg vældig begejstret for at embosse både baggrunde og tekster.

Jeg tilføjer kortet på følgende udfordring:
Kort o Mania - Brug sløjfer

1000 tak fordi du kikkede herind - og fortsat god dag.

Knus Jytte.

6 kommentarer:

  1. Nydelig julekort, Jytte :) Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort´O´Mania. Veronique

    SvarSlet
  2. Det er du godtnok sluppet ualmindeligt flot fra :D De stempler kan ikke være helt lette at arbejde med.
    Super smukt og rigtig elegant er det også!
    God weekend.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Så flot Jytte, det er virkelig en flot effekt:) du har lavet.

    SvarSlet
  4. Flot kort. Hvilken skæremaskine har du?

    SvarSlet
  5. Det er et rigtig flot julekort :)

    SvarSlet
  6. Kjempeflott julekort i lekker design :-)
    Takk for ditt bidrag til utfordringen vår "sløyfer". Lykke til :-)
    Klem, Astrid
    DT-Kort`O`Mania

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.