lørdag den 15. oktober 2016

Halloween-tid

Sjovt nok så sniger Halloween sig stille og roligt ind på mig. Jeg har ellers altid sagt, at det bare er endnu en amerikansk mærkedag/begivenhed, som vi ikke behøver fejre i Danmark... men, sandheden er at jeg de sidste 2 år har fået "blod på tanden" mht. at lave Halloween-scrap. Jeg har forsøgt mig med et Halloween-tag.

Jeg prøver at komme lidt i bund i gamle materialer. Her er det eneste nye motivet, som jeg har købt som download på Etsy og en Halloween stencil, som ligger bag motivet. Ellers er alt andet fra gemmerne.


Jeg minder om, at vi på Scrap From Your Heart har en udfordring kørende, hvor temaet er Efterår/Halloween. Kik endelig ind, hvis du får lyst til at lege med.

Mit tag tilmelder jeg følgende udfordringer:
Dies R Us - Fall including Halloween - (tag and rose are diecuts)
Simply Create Too - Halloween
City Crafter Challenge - Did I make you up? 
Let's Craft and Create - Halloween/Autumn/Fall 
Scr@p-Card Chalenge - Card or creation with a tag

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte :)

6 kommentarer:

  1. Ooohh ... spooky and fabulous all rolled into one! Great job! Thanks so much for playing in our ‘FALL including Halloween’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    SvarSlet
  2. Brrr....a very Spooky card! Great work Jytte! Thanks so much for playing at the Scr@p-Cards Challenge!
    DT Gerie

    SvarSlet
  3. Wonderful creation!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    SvarSlet
  4. How can eeery be beautiful You aced this TFS Let's Craft and Create

    SvarSlet
  5. Fantastic, the tag is both beautiful and spooky, well done, thanks for joining us at Let's Crat and Create.

    SvarSlet
  6. Fabulous; spooky and stunning and spot on our them. Thanks so much for joining us at CCCB!

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.