lørdag den 29. oktober 2016

Et julekort med retrostemning

I aftes, lidt småsent, sad jeg og fik en idé om at forsøge mig med et julekort, hvor jeg blander forskellige farver og elementer. Inspirationen hertil har jeg fået efter et opslag på Facebook med et toplækkert kursus med super dygtige Karola Witczak. Jeg er lidt misundelig over, at jeg ikke har mulighed for at deltage... piv piv ... men derfor kan man jo godt føle sig inspireret til at prøve noget der ligner lidt.

Her har jeg kombineret gråblå nuancer med naturfarver og en en lille rød farveklat. Stilen er vist lidt en blanding af retro og shabby chic.. Den brune baggrund er kørt igennem en embossingfolder og derefter malet med hvid akrylmaling. Teksten er heat-embosset på.

Det var super hyggeligt og jeg har bestemt mod på at lave mere i samme stil. Kan faktisk rigtig godt li', at det ikke er så perfekt.

Nu kan i nok se, hvad jeg mener med, at jeg springer meget mellem stilarter for tiden. Nå, men så længe jeg har det sjovt med det, så er det vel sådan, det skal være.

Jeg tilmelder kortet følgende udfordring:
Scrappelyst - Retrostil 

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte :)

4 kommentarer:

  1. Det blev så fint... og så sød den lille bambi er er

    God weekend, knus

    SvarSlet
  2. For ett nydelig kort, liker veldig godt de flotte detaljene du har brukt og måten du har satt dem sammen på. du burde ta en titt på kaBoks sin utfordring som er denne månden, der temaet er vinter, jeg er sikker på at du kan melde på kortet ditt der. :-)

    SvarSlet
  3. Et virkelig lekkert kort. Herlig stil og flotte detaljer. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.