søndag den 30. oktober 2016

Et bryllupskort

I dag har jeg et bryllupskort, som jeg vil vise jer. Jeg har valgt at holde det meget enkelt. Det er et novemberbryllup, og jeg har valgt at bruge smukke papirer fra Maja Design (farverne herpå passer til årstiden) og et lækkert stykke perlemorspapir, som jeg synes passer perfekt til bryllupskort.

Jeg har valgt at bygge kortet helt enkelt op i lag på lag teknik. 11 lag blev det til - med bryllupsbanneret øverst. Banner, blomster, lidt perler og lidt blonde - mere pynt behøves ikke.


Jeg har også pyntet indeni. Bryllupscitatet har jeg lånt fra nettet og printet ud.


Og bagsiden er også pyntet.


Med alle de lag er der "gods" i kortet. Jeg er vild med fornemmelsen af "lækkerhedsværdien", når man får kortet i hænderne. Når det nu er et bryllupskort, så må det gerne være ekstra lækkert, ikke?

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte :)

4 kommentarer:

  1. Wooow hold op hvor er det bare smukt lavet �� elsker også selv når kortene pyntes på alle sider det gør det mere specielt ��

    SvarSlet
  2. Skønne neutrale farver , et rigtigt skønt kort.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.