onsdag den 23. september 2015

Til- og fra kort

Jeg laver stadig kort til Cancerkort. Sidst vi havde scrapaften her i Odder (nu på vores nye tilholdssted på biblioteket i Odder), fik jeg lavet en stak til- og fra kort af en masse rester. De er alle meget forskellige og farverige. Det var super hyggeligt og dejligt at få brugt sine rester på en god måde.

I går fik jeg så lyst til at lave en ny portion til- og fra kort til samme gode formål. Denne gang legede jeg med kraftkarton, embossing, stempler, stencils, stickles, sværte, maling og modelling paste. Det kom der de her ud af.


Jeg har stadig en stak "blanke" kort liggende, som gerne skulle ende som donation til Cancerkort også. Så mit arbejde fortsætter et par uger endnu.

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte :)

6 kommentarer:

  1. Jamen Jytte da, du er da godt nok i jule humør;) det er nogle rigtig flotte til og fra kort du har lavet.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine dine til og fra kort, dejligt at få brugt nogle rester,
    klem Dorte

    SvarSlet
  3. Lekre ti log fra kort og så flott å støtte en slik godsak:)
    Klem Bente:)

    SvarSlet
  4. Kommer i julestemning! :o)
    Kjempefine kort Jytte.
    Klem, Inger

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.