mandag den 4. maj 2015

Art journaling

Sommetider er det dejligt at lave noget andet end det sædvanlige. I weekenden har jeg lavet en side i min art journal og det blev faktisk rigtig godt, selvom jeg måtte male "om" af flere omgange, før jeg blev tilfreds med baggrunden.



Jeg har malet baggrunden med Dylusions paint, gelatos og hvid og bronzefarvet acrylmaling. Der er også brugt sort gesso og en stencil bagved. Det kan kun lige anes bagved lagene af maling. Ovenpå baggrunden er der stemplet med mit nye vanddråbe-stempel, som jeg er blevet total forelsket i.

Motivet med husene er inspireret af denne video og teksten ligeså. Takker for inspirationen og håber det går an at lifte lidt.

Husene er klippet ud i hånden af et par gamle bogsider og så har jeg tegnet vinduer og døre i og farvelagt med Gelatos. Hjerterne er farvelagt med rød tush. Teksten er et fra et ark med bogstaver, hvor jeg har tegnet lidt med tush om hver enkelt bogstav.

Jeg tilmelder min side følgende udfordring:
Crafting From The Heart - Anything Goes

1000 tak fordi du kikkede med og fortsat god dag.

Knus Jytte :)



5 kommentarer:

  1. Super lækker side Jytte! Jeg er vild med både farver og motvier

    SvarSlet
  2. Hvor er du kreativ, Jytte, smadder flot,
    klem Dorte

    SvarSlet
  3. super flot og det er nogle skønne huse du har lavet

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.