søndag den 28. december 2014

Godt nytår

Kære, søde allesammen.

1000 tak for at I har været så trofaste med besøg og kommentarer her på min lille blog, skønt den i perioder har ligget lidt stille. Nu hvor julen er forbi og nytåret lige om hjørnet, vil jeg gerne ønske jer alle et rigtigt godt nytår med tak for det gamle. Jeg glæder mig til at se, hvad det nye år bringer med sig på den kreative side.

Kort før jul havde min meget kære veninde, Kirsten, fødselsdag.
Jeg har lavet et lille gavesæt med kalender og matchende fødselsdagskort til hende.



Rigtig godt nytår til jer alle. Vi ses i 2015.

Knus Jytte :)



11 kommentarer:

  1. Det er et flot kort.
    God søndag.

    SvarSlet
  2. waue super flot - godt nytår til dig osse

    SvarSlet
  3. WOOOOW hvor lækkert, fantastisk gave at få. Rigtig godt nytår til dig Jytte ;O)))

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kort og sikke en skøn kalender. Godt nytår

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare et flot sæt, du har lavet her Jytte, det kan hun da kun være blevet glad for.

    SvarSlet
  6. Fantastisk flot og elegant sæt, at slutte året af med.
    Rigtig godt nytår Jytte

    SvarSlet
  7. Rigtig smukt sæt.
    Godt Nytår til dig. :-)

    SvarSlet
  8. Flot sæt :) sød gave at give.

    SvarSlet
  9. Wauw hvor er det et super lækkert og smukt sæt!
    Sikke en dejlig gave.
    Godt Nytår til dig også, vi "ses" i 2015.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  10. For noen utrolig lekre kort Jytte!
    Godt nytt år til deg også!
    Klem:)

    SvarSlet
  11. Hvor er det et smukt og romantisk sæt.... en sød gave til din veninde

    Godt nytår til dig også, knuss

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.