fredag den 11. juli 2014

Et skridt frem eller tilbage ...??

Jeg er normalt slet ikke til lag på lag-motiver, altså de motiver, som skal klippes ud og sættes ovenpå hinanden i flere lag. Men, man skal aldrig sige aldrig. I sidste uge besøgte jeg Hobbygården og der faldt jeg altså for en pakke med søde 3D motiver. Jeg ved ikke helt, om det er et skridt frem eller et skridt tilbage, når jeg nu prøver denne teknik. Egentlig synes jeg, kortet blev rigtig godt - og 3D-pigen blev mixed med noget af det "sædvanlige" og så blev det alligevel ikke så typisk 3D-agtigt :)


Kortet er til min yngste niece, som fylder 20 år.

Det er vel nok en fantastisk sommer, som vi har i øjeblikket. Nyd den, piger.

Knus Jytte :)

7 kommentarer:

  1. Det er da bare en helt anden teknik, så du er hverken frem eller tilbage, bare prøvet en anden slags kort, og det blev jo lige så flot, som det du ellers laver, og engang imellem er det altså rart at prøve noget nyt også.
    Ja helt sikkert den bedste sommer i rigtig mange år, og vær siker på, den BLI`R nydt i fulde drag her i hvert fald ha ha ha. Håber du gør det samme.

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort og ja synes nu heller ikke det er hverken frem eller tilbage... bare man laver noget man kan li'... go weekend..

    SvarSlet
  3. Nåe så fint, frem eller tilbage, hvad betyder det når bare du har det godt, jeg håber du kan klare varmen, det kniber for mig. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Det er da blevet helt godt ! Jeg har også en gang imellem tyet til 3D motiver på et "scrap-kort" - hvis det skal laves til en helt bestemt anledning.

    SvarSlet
  5. Jeg lavede 3D kort for snart mange år siden, og så kom scrapbooking lige ind over, og overtog helt pladsen.
    Men dit kort er jeg da blevet inspireret af, synes det er super fint - og et bevis på at man sagtens kan blande ting og teknikker! :)
    Ha' en dejlig weekend :)

    SvarSlet
  6. Når man falder for et motiv, så falder, man uanset om det er 3D eller ej !!!
    Rigtig sødt/frækt kort ;O))

    SvarSlet
  7. Hi hi hi....jeg forstår godt hvad de mener med et skridt tilbage i forhold til 3D kort, dem har jeg nu heller aldrig helt haft fidus til. Jeg synes der var langt imellem nogle flotte af slagsen ;-) Jeg synes dog, at dit kort på ingen måde minder om 3D og falder man for et motiv, som inspirere, så er det med at slå til. Jeg synes det er et sødt og lidt frækt kort du har fået lavet. Jeg håber du nyder ferien ;-)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.