mandag den 21. april 2014

Første forsøg på stick-pins

Først 1000 tak for alle jeres søde kommentarer. I er bare de dejligste læsere <3

For noget tid siden, fik jeg nogle meget smukke, håndlavede stick-pins af søde Pernille. Hun er virkelig dygtig til at fremstille de smukkeste nåle. Selvom jeg har sparet dem til ganske særlige projekter, så er de ved at være brugt - så jeg har forsøgt mig selv.

Slet ikke så fine som Pernilles, men ganske fine af at være første forsøg, synes jeg.

15 stk. som blev lavet i går aftes, imens jeg så tv.



Nogle af dem er lavet på færdigkøbte pins, som jeg har bygget videre på, andre på pinde (ikke nåle), som jeg selv har købt. Jeg har forsøgt mig med både glossy accent, kontaktlim og limpistol, imens jeg samlede dem. Limpistolen er bedst, hvis man vil bygge ovenpå færdige nåle - ellers er glossy accent nok min foretrukne.

Nu bliver jeg altså nødt til at gå på nettet og finde lidt flere fede perler m.m. så jeg kan lave flere. Uha, det er pillearbejde, men vældig hyggeligt.

Skulle nogle af jer have gode tip til at lave stick-pins - så er de meget velkomne. Man er jo nybegynder her :)

1000 tak fordi du kikkede ind og ha' en dejlig dag.

Knus Jytte :)


19 kommentarer:

  1. De er da blevet rigtig flotte. Det kan du da sagtens fortsætte med!

    SvarSlet
  2. Ikke så fine? Er du gal, de er da kanon flotte Jytte. Jeg er da helt vild med dem, især dem med de røde og blå perler på det anden sidste billede er bare helt fantastiske, men de er da alle sammen super flotte, så lav du bare mange mange flere af dem ha ha ha. Og de vil passe sååå fint til dine kanon flotte kort.

    SvarSlet
  3. Super flotte allesammen!
    Ønsker dig en dejlig dag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  4. De er da total flotte!!!

    God 2. påskedag.

    SvarSlet
  5. De er bare blevet helt vildt flotte :)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine :) Hvis du vidste hvad jeg lige har smidt ud af de der pins fordi jeg ALDRIG bruger dem..og stadig har tilbage :) Måske du kunne bygge videre på dem? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhm, ja... Anette. Det vil jeg da vildt gerne :-)

      Slet
  7. Hvor er de smukke. Det er du virkelig god til..
    Christina

    SvarSlet
  8. Det er ikke til at se at du skulle være nybegynder, de er så flotte, køber du perler i PANDURO? jeg tror du har en engels tålmodighed. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Karen. Perlerne har jeg haft liggende længe. De fleste er vist købt på QXL, men det er blevet for dyrt i gebyrer nu.

      Slet
  9. Wow - de blev da super flot!

    SvarSlet
  10. Jeg kan lige se dem for mig på dine flotte kort.

    SvarSlet
  11. Så flotte de ble! Kommer til å bli så lekre på dine flotte kort!
    klem Unni

    SvarSlet
  12. De er da blevet super flotte...

    SvarSlet
  13. Hvor er de dog fine.. flot lavet

    God aften til dig, knuss

    SvarSlet
  14. You did a great jbb in making those fabulous stickpins Jytte, the beads are soooo pretty! Hugs, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    SvarSlet
  15. Hello I would like to know how I can take those pins and how much they cost

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.