mandag den 3. februar 2014

En Valentinesgave/bogkort

Det er efterhånden længe siden, at jeg fik lyst til at lave et bogkort. Nu tog jeg mig så sammen og kastede mig ud i det.

Min søn bestiller hvert år en lille Valentines-ting, som han vil give til kæresten. Så jeg bestemte mig for at kombinere de to opgaver. Hold da op, hvor er jeg VILD med resultatet.

Her er det så - og jeg advarer lige ... der er MANGE fotos ;)



Indeni:



 Ryggen på bogkortet er også pyntet lidt.
 Et par close-ups:



Det gik jo helt godt - og jeg har haft det smadderhyggeligt, imens jeg lavede det, så jeg vil da helt sikkert lave flere. Desværre kan jeg ikke huske, hvor jeg fandt "tutten", men der er masser af dem på nettet.

Bogkortet tilmelder jeg følgende udfordringer:
Scrapomania - # 9 Hjerter
Live and Love Crafts - Love N' Lace 
Scrappin All Over - Alt er lov 
Hobby Cutz - For a Lady 
Kort O Mania - Blonder & Bånd
Hobbygarasjen - Kjærlighet 
Simply Create Too - Mothers day or for a female 
A Creative Romance - Show us some Love 
Cherish This - Blonde/Bort 
Hjerteboden - Til noen du er glad i (mindst 1 hjerte)

1000 tak for kik og kommentarer.

Knus Jytte :) 

30 kommentarer:

  1. Superflot lavet!! Sikke et arbejde!

    SvarSlet
  2. Dette var et utrolig flott blokkert, nå må sønnen bli kjempeglad, klem Bente:)

    SvarSlet
  3. WAUW hvor er det bare kanon flot Jytte. Hun må da bestemt godt nok føle sig elsket af jer begge to, når hun modtager så smuk en gave, den er da simpelthen overkodyl fantastisk og smuk. Kanon flot arbejde, med sååå mange lækre detaljer overalt.

    SvarSlet
  4. Du har all grunn til å være stolt over denne lekre kjærlighetsbboksen :)

    SvarSlet
  5. Det er jo helt vildt flot .
    Det må havde taget en krig at lave.
    Håber at din lille svigerdatter bliver rigtig glad for den.

    SvarSlet
  6. Hvor er det smukt, jeg læste (vist i dit forige indlæg, at du skulle lave "bogkort") og tænkte: hvad mon det er, det ved jeg så nu, og kan se det er vist ikke noget jeg skal kaste mig ud i, det er så super flot og romantisk så man bliver helt rørt. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Oh my goodness...this is one amazing and gorgeous gift box! So many fabulous and feminine details too, what a work of art. Thank you so much for playing along with Simply Create Too!

    SvarSlet
  8. Den er såå smuk og romantisk din bog... lækre detaljer med bånd, blomster og perler.

    God dag, knus

    SvarSlet
  9. Romantikken længe leve! Så flot!

    SvarSlet
  10. Jytte, Glad you're joining us at Simply Create Too for our Mother's Day/Female Challenge. Your box is beautiful--love all your details especially the border lace.

    Diane
    Simply Create Too Design Team Member
    http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Holdt da fast, hvor er det flot!
    Og at der er mange billeder, så man rigtig kan se alle de smukke detaljer, er da bare endnu bedre! 1000 tak for delingen. Ønsker dig en dejlig tirsdag aften.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  12. Århhh hvor er den bare flot.

    SvarSlet
  13. Hvor er det dog smukt og utroligt romantisk ;O))

    SvarSlet
  14. What a beauty-full project. That will certainly make some lucky lady feel very loved. Thanks for joining the fun at Simply Create Too!

    SvarSlet
  15. Nydelig bokkort..

    Tusen takk for at du ble med på utfordringer hos Scrapomania denne runden, og håper å se deg igjen på utfordringen som starter nå i dag...

    Klem LindaSS

    SvarSlet
  16. Ja denne har du virkelig all grunn til å være fornøyd med! Den ble såå lekker! Nydelig og forseggjort med mange lekre detaljer.
    klem Unni

    SvarSlet
  17. Helt fantastisk bok og så flott pyntet.

    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen
    DT Jorunn Elin

    SvarSlet
  18. Wowwww dette er jo bare så super flott og nydelig laget Jytte!!!
    Ha en riktig god weekend.

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  19. Nydelig bokkort! Så lekkert det var med den store tyllblomsten :-) Ha en fin helg!

    SvarSlet
  20. Lekker! Nydelig pyntet :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrappin´All Over :) Klem Rita-DT

    SvarSlet
  21. Så nydelig bokkort! Så flott gave å få! Mange flotte detaljer.
    Takk for at du deltar i Hobbygarasjen sin utfordring!
    Klem Karin Lovise

    SvarSlet
  22. Så herlig bokkort! :) Nydelige farger. Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlet
  23. Nydelig bokkort, heldig hun som får denne! Takk for at du deltar inne hos Cheris This!
    Merete

    SvarSlet
  24. This is so gorgeous, love your beautifully decorated gift box. Each detail and element is amazing.

    Thanks for playing along with us at Simply Create Too. Join us again soon. :-)

    SvarSlet
  25. Dette var vakkert. Likte fargene og pynten. Dette ble nok din sønn, og kjæresten hans, glad for. For en fin Valentines gave å få :) Tusen takk for at du scrapper med oss hos Scrappin All' Over.

    SvarSlet
  26. nydelig bokkort, og lekkert med blondene og den flotte sløyfen <3
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. klem pia

    SvarSlet
  27. Nydelig bokkort som er lekkert pyntet. Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring denne måneden.

    Klem, Audhild

    SvarSlet
  28. Oh this is too beautiful, Caroleanne - Cherish this x

    SvarSlet
  29. Kan godt forstå at du ble vild med denne her. Den var bare lekker!! Takk for at du ble med på utfordringen hos Cherish This denne måneden.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.