søndag den 18. august 2013

Scrappe- og blogkrise ..

Jeg er slet ikke kreativ motiveret for tiden. Er i gang med et par DT-projekter, men ellers er det meget lidt, jeg får lavet.

Kortet her har jeg lavet for et par uger siden. Den nye sommerserie fra Maja Design skulle da lige prøves og den indbyder helt klart til søde pigekort i sarte farver.



Jeg tilmelder kortet i følgende udfordringer:
Kort O Mania - Blomster

Nu håber jeg, at min kreative tørke snart er overstået. Synes bare jeg er gået helt i stå. Vil forsøge at gå i gang med et lidt større projekt som f.eks. en mini eller lignende.

1000 tak for kik og kommentarer - og rigtig god søndag.

Knus Jytte :)

28 kommentarer:

  1. Kender det godt med at gå i stå ,
    men nu bliver det jo snart efterår og så mon ikke det giver lyst til scrap mm

    dejligt kort
    lilla

    SvarSlet
  2. Flot kort, du har lavet! Det ser godt ud med det hvide embossing.
    Jeg tænker også at det bliver nemmere når det bliver mørkere udenfor.
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Super smukt og feminint kort. Hvordan har du lavet det hvide på papiret??? Splash?? Embossing?? Det ser bare så fint ud.
    Fortsat god søndag til dig. Kh 10na

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, Tina :) De hvide "klatter" er embosset på.

      Slet
  4. Så fint, smukt, sart og elegant et kort :)
    God søndag.

    Knus

    SvarSlet
  5. Nydelig kort!
    Jeg har det slik jeg også Jytte. Men vet av erfaring at det går over:) Snart blir det høst med mye innevær og da håper vi det blir bra igjen.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  6. Super sødt og romantisk kort... Go' søndag..

    SvarSlet
  7. Meget lækkert kort, i lige mine farver, du skal nok komme i fulde omdrejninger igen, det går jo altid lidt op og ned. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Hvor er det sart og fint i lækre tøsefarver!
    Jeg har også lige haft en længerevarende scrap og blogblokering - men jeg tror den er ovre igen. Sådan har de fleste det vist ind imellem.
    God Søndag.

    Knus

    SvarSlet
  9. Et super sødt kort. Er vild med dine pastelfarver. Og at en bred blonde kan bruges på den måde, må jeg lige huske til en anden gang.
    Håber du snart kommer ud af din kreative krise. Du laver så mange smukke ting.

    SvarSlet
  10. Fint,sart og feminint kort. Hvad kan det ikke blive til når blokeringen er overstået ;)

    SvarSlet
  11. Så kan det da ikke blive mere tøset og romantisk!!!!
    Er fantastisk smukt og lækkert kort ;O))))

    SvarSlet
  12. Super flot kort. Dejlige sarte farver.

    SvarSlet
  13. Ja, det ligner jo ikke en scrapkrise. Det er virkelig flot og i skønt papir.
    Bare vent, pludselig er du i gang igen.....Nu begynder vejret også at indbyde til stille indetimer.

    SvarSlet
  14. Hvor er det smukt. Skønt motiv, de sødeste douce farver og så flot sammensat med blonden og de andre detaljer. Har selv haft en længere pause, men når først varmen er væk, indbyder det til at være kreativ....

    SvarSlet
  15. Wowww for et nyyydelig kort Jytte!!!
    Søte og duse farver og super lekkert og elegant pyntet!! Ha en fortsatt god kveld.

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  16. Rigtig superlækkert kort her Jytte. Og endda endnu flottere og romantisk når det kommer fra en i scrapkrise synes jeg. Det ser bestemt ikke uds some krise for mig. Synes selv det hele har været temmelig trægt her de seneste måneder, så vi er nok flere, som trænger til at blibve rusket rigtig godt og grundigt op tror jeg. Jeg gør i hvert fald.

    SvarSlet
  17. Åh det var et lekkert kort! Søte farger, nydelig pyntet, så lekker blonde!
    Jeg håper du snart er tilbake i ditt vanlige kreative hjørne :) Shopping pleier å hjelpe, bloggrunder, gamle scrappeblader... eller bare ta tiden til hjelp :) Du har scrapping i blodet, det er nok snart tilbake i ditt hjerte :)
    klem Unni

    SvarSlet
  18. Is there a word that goes beyond WOW?? If so, at most certainly applies to your beautiful card Jytte, I think it's marvellous!!! Hugs, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    SvarSlet
  19. Dette kortet var Nyyydelig!
    Klem

    SvarSlet
  20. Nyyydelig kort i herlig sart rosa! : D

    SvarSlet
  21. How soft and lovely, Jytte! So pretty and feminine. Thank you for visiting my blog. hugs, de

    SvarSlet
  22. Hvor er det smukt og sart i yndige farver.
    Håber du snart får vendt din krise igen.. kommer helt sikkert når det bliver lidt koldere uden for ;-))

    God nat, knuss

    SvarSlet
  23. Hvor det et fint kort med dejlige sarte farver :0)

    SvarSlet
  24. Så fint kort=) Tusen takk for du deltar hos oss i Kort' O Mania. Lykke til.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlet
  25. Jeg giver de fleste kommentarer ret. Det kort ligner ikke en scrapkrise. Jeg tror, at en krise er inden i vores hovede. Vi synes vi skal være kreative

    SvarSlet
  26. super skønt kort, aaarrr du kommer snart igang igen.. hvad med at lave lidt bogmærker el begynde på jul ;O))

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.