lørdag den 5. januar 2013

Vintagekort efter skitse

Jeg er ikke særlig god til at lave kort efter skitse, men faktisk er det jo ikke så svært og man får jo opstillingen forærende :)

Her har jeg valgt at prøve en udfordring hos StampARTic, som denne gang har en skitseudfordring til os.

Efter at have læst et par steder, at flere har været ude for at andre "låner" deres billeder og ser dem på både danske og udenlandske sider, hvor de har skiftet "ejermand", har jeg valgt at begynde at sætte navn på mine fotos. Jeg synes simpelthen, at det er så respektløs at snuppe andres design og så tillade at kalde det sit eget. Folk må hellere end gerne lifte mine kreationer (det ser jeg kun som en ære), men mine kreationer er mine og ikke andres. Godt nok bruger vi scrappere af de samme materialer, men vi har hver især vores egen stil, og hvert eneste lille projekt er et UNIKA, som vi kan være stolte over.

Undskyld det lille sure opstød. Jeg er ellers i et godt lørdagshumør - også selvom ferien nu er slut og hverdagen begynder igen på mandag.

Rigtig god weekend og tak fordi du kikkede forbi og måske lagde en kommentar til mig.

Knus Jytte :)

12 kommentarer:

  1. Rigtig sødt kort med fine detaljer.
    Rigtig god weekend, selvom det halve af den snart er forsvundet.

    SvarSlet
  2. Jeg syntes nu du er super god til at lave kort efter skitse, du har løst opgaven til topkarakter.
    Jeg elsker også det billed, har lige brugt det til en forside på en adressebog.
    Christina P.

    SvarSlet
  3. Ehmm... jeg har kun hørt om en dansker der "låner" andres kreationer. Er der flere af slagsen?
    Jeg er også begyndt at sætte navn på her efter nytår - men det er fordi jeg har fundet ud af at jeg kan *GG*.

    Dit kort er SÅ smukt og lækkert! Jeg elsker at arbejde med skitser.
    Forsat god weekend.
    Knus.

    SvarSlet
  4. Super smuk kort du igen har lavet, mange fede og smukke detaljer
    Det med navn på er en god ide, men at andre tár ens ting og bruger dem på deres side syntes jeg ikke om.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  5. Sikke et fint kort du har lavet.
    Det er da træls, når der er nogen der napser andres ting - øv altså...
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  6. Et lækkert kort Jytte, jeg sidder her og bliver lidt rød i ørene, er det mig der har dummet mig, jeg troede alle vintage billeder var til fri tilgængelighed? der må navn på, så dem der ikke har gjort noget forkert ikke skal føle sig truffet, og hvis det er mig vil jeg foretrække at få at vide hvad jeg har gjort forkert, og evt. sige undskyld. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. nej det med skitse er heller ikke mig, det er nu lykkes flot dit kort. men den frie arbejdsfrihed er nu den bedste ;O)) super week end til dig

    SvarSlet
  8. Super super flot og smukt kort.
    Jeg syntes det er svært at bruge skitser, men kan faktisk godt lide det.

    SvarSlet
  9. Jeg synes nu at du er ret god til det!
    Lækkert kort.
    Du må have en dejlig weekend.

    SvarSlet
  10. Jättefint kort!! Tack för du deltar i StampARTics utmaning!

    SvarSlet
  11. Kjempeflott kort!!
    Takk for at deltar i StampARTic utfordringen:))

    SvarSlet
  12. Super smukt kort.
    Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos StampARTic.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.