torsdag den 1. november 2012

Et lyserødt julekort ...

Det er blevet tid til endnu en udfordring på Card and Scrap

Denne gang vil vi gerne udfordre jer med at lave julekort. Det er jo bare så hyggeligt både at sende og modtage julekort - og da især hyggeligt, når det er håndlavede kort.

Vi er sponsoret af  Digital Paper Shop og Marianne Design.

Jeg har lavet et lyserødt julekort til inspiration. Hop over på Card and Scrap og se de andre DT-pigers smukke kort - og vi vil blive så glad, hvis du vil vise os dine julekort :)


Kortet tilmelder jeg følgende udfordringer:

Ha' en dejlig aften - og 1000 tak for kik og søde kommentarer, som jeg sætter stor pris på.

Knus Jytte :)

14 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt Jytte, du har glemt at fortælle hvad du har gjort ved de smukke hvide juletræer. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Ihh så fint i lyserødt
    Knus

    SvarSlet
  3. Det er altså bare et rigtig sødt julekort og lækker farve...

    SvarSlet
  4. Kjempeflott julekort! Så stilig med juletrærne!
    klem Unni

    SvarSlet
  5. Superflot julekort - og skønne farver.
    Flotte træer.

    SvarSlet
  6. Just beautiful. Pink and sparkly : ) Thanks for playing along at Really Reasonable Ribbon!!!!

    SvarSlet
  7. Kjempeflott julekort i rosa, lekre trær også:)
    klem bente:9

    SvarSlet
  8. Det er så super lækkert et kort... De smukke juletræer flankerer så fint dit motiv. Ha en god dag, knus

    SvarSlet
  9. Rigtig cute julekort og normalt er jeg ikke til lyserøde julekort....hmmm...men man har jo et standpunkt til man tager et nyt...hi hi... Jeg er vild med dine juletræer og lur mig, om jeg ikke også har dem liggende et sted ;-)

    SvarSlet
  10. Super sødt julekort og dine juletræer er hel fantastiske, er det en die du har brugt? Smukke farver.

    SvarSlet
  11. Super sødt kort.
    Håber at du får en god weekend.

    SvarSlet
  12. Hej Jytte,
    Superfint julkort med vacker vintagebild och glittrande trad. Tack for att du deltar i LLC:s november utmaning!

    Kram,
    Sandra

    SvarSlet
  13. Beautiful!!! I love the colors and the layout on this!!! Thank you for joining us at Really Reasonable Ribbons Winter challenge!!
    Hugs,
    Cheryl

    SvarSlet
  14. What a nice card :o) thank you for joining our challange over at LLC.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.