søndag den 10. juni 2012

Kort med alu-tape

Så er det igen tid til et DT-kort. 
Twisted Sketches, vil denne gang se METAL.

Gitte fra Hobbyboden var så sød at forære mig et stykke alu-tape, så jeg kunne lege lidt med det, indtil jeg fik fat i en rulle selv.

Her er så mit allerførste alu-tape kort/mit DT-bidrag til Twisted Sketches:
Egentlig har jeg ikke forestillet mig metalkort som feminine, men dette er da feminint, ikke?

Det er da forbavsende, hvad der kan komme ud af at køre en embossingfolder igennem Big Shotten, smøre sort maling på og tørre det af med køkkenrulle efter et par minutter!

Nu har jeg købt en rulle alu-tape og i går fik jeg lavet et herrekort i metal-look:

Jeg måtte lige investere i et sæt nye embossingfolders - og valget faldt på et sæt med bl.a. denne skønne bingo-plade i.

Rigtig god søndag til jer alle - og 1000 tak for kik og jeres søde kommentarer. De varmer om hjertet :)

Knus Jytte :)

26 kommentarer:

  1. Det ser super godt ud!
    Jeg har ikke prøvet alu tape endnu, men det skal da også prøves engang! ; )

    SvarSlet
  2. Hvor er de lækre, dine alu-kort.
    Jo, det er feminint, dit første kort.
    Jeg har også en rulle jeg skal hygge mig med, når tiden er der =D
    God søndag
    Knus

    SvarSlet
  3. Hm måske jeg skulle prøve det der alutape? Det ser jo hammergodt ud og jeg går ikke ned på mangel af embossingfolders, det er helt sikkert :)
    Smukke kort du har lavet :) Også god søndag til dig.

    SvarSlet
  4. Hvor er begge kort bare flotte!

    Rigtig god søndag til dig

    SvarSlet
  5. wowww de da VILDT fede Jytte..!!

    Rigtig lækre alu kort :)

    SvarSlet
  6. 2 lækre kort. Jeg har en rulle Alu tape liggende, jeg er bare ikke rigtig kommet i gang med at lege med det endnu - der er altid så meget man skal prøve - haha.
    Forsat god søndag.
    Knus.

    SvarSlet
  7. Det er super super smart lavet.
    To perfekte kort.
    God søndag

    SvarSlet
  8. Det ser godt ud, og er sikkert svært. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Super flotte kort :)
    Måske man skulle prøve det der alu tape en gang.

    SvarSlet
  10. Lekre kort du har laget!
    Jo jeg synes det øverste kortet er feminint:)
    Ha en fin søndag, klem:)

    SvarSlet
  11. Wauw hvor er de flotte dine kort.

    SvarSlet
  12. super lækre kort!.. hvor køber i det alu tape henne??

    SvarSlet
  13. Super skønne kort på hver deres måde... og feminine kan det jo så også blive. Jeg har prøvet det, men er ikke lige faldet for det endnu;-)
    Ha en god aften, knuss

    SvarSlet
  14. kære Jytte...

    Det er da helt utroligt som du bare producere en masse fine kort .. tror snart jeg skal have en rulle af det der alutape :)

    SvarSlet
  15. Hold da op, hvor er det flot.
    Det må jeg da prøve, når jeg får købt noget alo tape waw.
    God aften:)

    SvarSlet
  16. Fed effekt med metal. Forsat god aften

    SvarSlet
  17. Wauw..... Nogle helt fantastiske kort :) Det er virkelig en fed effekt det metal giver :)

    Fortsat god aften.

    SvarSlet
  18. Det er et par flotte alu-kort du har lavet - og du har ret, jeg har heller ikke før tænkt feminine kort i den genre, men det har du godt nok fået frem, må man sige.

    SvarSlet
  19. Ja - der kan du bare se, hva´? Hvor er du god med alutape (også) Vildt sødt kort, og lidt sejt alligevel. Jeg kender en dame som det ville være perfekt til. Feminin og kører morotcykel ;-)

    SvarSlet
  20. Rigtige flotte kort og det alutape er jeg da nød til at få mine små tykke fingre i :o) Bingopladen er bare cool

    SvarSlet
  21. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  22. Kanonflot kort, min metaltape befinder sig på skrivebordet og venter på at jeg tør give mig i kast med den....

    SvarSlet
  23. Flotte kort især din Bingo plade ser super godt ud : ) Har endnu til gode at afprøve metal, men det kommer nok en dag : )
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  24. Et par flotte kort. Synes især den med bingopladen er ret god. Held og lykke med DT-bidraget.
    Kig endelig forbi min blog og læg en kommentar og bliv fast læser.

    SvarSlet
  25. Hej Jytte
    Super flotte kort, jeg har nu fundet din blog og kan følge lidt med, du laver så fine ting, vi har været til hygge aften sammen hos Gitte, det er mig nybegynderen fra Hou :-)
    Hilsen Annette

    SvarSlet
  26. Disse er super flotte begge to Jytte!!!
    Ha en god weekend!:)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.