lørdag den 30. juni 2012

Et vintagekort

I tirsdags var jeg til klippe-klistre-aften i Hobbyboden. Jeg havde hjemmefra pakket lidt ned til at lave vintagekort med - og fik da også næsten lavet et kort færdigt. Men det lå alligevel fremme på arbejdsbordet indtil i går aftes, hvor jeg fik de sidste finesser på plads - og her er resultatet.

Rundt i kanten (også bagpå og indeni) har jeg til allersidst brugt et skønt "kantstempel", som jeg har købt i Hobbyboden. Det ser ikke ud af noget særligt i pakken, men wow, hvor et lækkert resultat det giver. Det kommer jeg vist til at bruge rigtigt meget.

Den brune blomst har jeg skåret ud i læder på Big Shotten og samlet med en brad. Jeg har brugt lidt stickles rundt omkring for at give lidt glimmereffekt. Papir og motiv er fra Pion Design og ellers er der brugt lidt forskelligt i jordfarver fra gemmerne. Teksten er lavet på min nye Dymo, som jeg vist også kommer til at holde meget af.

Jeg tilmelder kortet i udfordringen hos  Scrapperiket , hvor der skal laves "Vintage".

1000 tak for kik og kommentarer - knus Jytte :)

11 kommentarer:

  1. Flot kort :) God ide med lædderblomst og dymo-lablen ser rigtig godt ud!

    SvarSlet
  2. det er et flot kort, og du har ret det der kant stempler giver altså lige "noget". Jeg har aldrig selv turde køre så tykke materialer gennem bigshotten - men det skal vist prøves

    SvarSlet
  3. JEG vil også i Hobbyboden. :-) Flot flot kort.

    SvarSlet
  4. Ja, men Jytte, hvor er det flot, du er vores vintage droning, jeg ville ønske jeg kunne lidt af det du kan. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Stiligt kort. Likte den lærblomsten, asso :)

    SvarSlet
  6. Ihh altså hvor er det bæevet flot :)

    SvarSlet
  7. bare så årHHHH super sødt.
    god weekend herfra

    SvarSlet
  8. Tak for en hyggelig aften i tirsdags, det er virkelig et flot kort du har lavet, du er så dygtig. Hvad er det for et kant stempel? Det må jeg vist også have :-)Hilsen Annette

    SvarSlet
  9. waw et flot kort og det kant stempel er så flot. Øv hvorfor bor jeg ikke i Odder....så kunne jeg også komme i hobbyboden:)

    SvarSlet
  10. Lekkert vintagekort :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.