torsdag den 17. maj 2012

Vinder af min fødsesldags-giveaway...

Så har jeg trukket en vinder af min fødselsdags-giveaway ... og den heldige vinder er:
.
.
.
.
.
.
.

May Britt

Så May Britt vil du være sød at sende mig din adresse, så jeg kan sende dig pakken ? 
Du kan maile på 3xjensen@familie.tele.dk eller skrive en PB på Scrap Sisters :)

Håber du bliver glad for indholdet :)

Jeg har selvfølgelig også et kreativt indslag til jer i dag. Her et vintagekort, hvor jeg har brugt skønne papirer fra Pion Design, sommerfuglen er også derfra og jeg mener,at motivet også er derfra. Jeg har leget lidt med min skønne MS Punch og jeg har brugt lidt af en lækker bling-ranke, som er købt i Anjas Hobby. Dem købte jeg "et lager" af, da hun havde dem på tilbud. Blomster er jeg ikke så god til at bruge på mine kort, men denne gang er de der. Der er som altid på mine vintage-kort brugt masser af min yndlings-sværte "vintage photo" fra Tim Holtz.


 
Jeg deltager i følgende udfordringer med kortet:
Wild Orchid challenge - anything-goes
Nordsalten Hobby - bryllup

1000 tak for kik og kommentarer - og tillykke med gevinsten til May Britt  :)

20 kommentarer:

  1. Super lækkert bryllupskort og held og lykke med udfordringerne !
    Ha' en fortsat dejlig dag...
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  2. Super lækkert og detaljeret kort du har lavet. Tillykke til May Britt.

    SvarSlet
  3. Gratulerer til vinneren!
    For et lekkert kort! Nydelig dekorert!
    Klem, Berit

    SvarSlet
  4. Tillykke til vinderen...
    Et total flot kort du har lavet....

    SvarSlet
  5. Stort tillykke til May britt, og det er et super flot bryllupskort du har lavet. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Hende May Britt er da skidt ud af et lykkehjul - hihi.
    Tillykke til hende.
    Lækkert kort du har lavet. Jeg har det modsatte problem - jeg bruger blomster på ALT - hehe.
    God "Flyvedag"
    Knus.

    SvarSlet
  8. Gratulerer til den heldige vinneren!
    Et nydelig kort du har laget:)
    Lekkert pyntet.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  9. Tillykke til vinderen ;)
    Super fint kort du har lavet !!
    Kh Gitte

    SvarSlet
  10. Nøjjj - hvor er den fin, flotte detaljer, at passer godt sammen

    SvarSlet
  11. Tillykke til Maj-brit, hvor er du heldig:)

    Waw for et Vintage kort du har lavet, det er utroligt smukt.
    pøj pøj med udfordringerne:)
    Rigtig godt aften:)

    SvarSlet
  12. Tillykke til May-britt.
    Super lækkert kort.
    Knuzz.

    SvarSlet
  13. Stort tillykke til vinderen og waw for et super lækkert og romantisk kort. Så nydeligt pyntet med blomster og bling. Ha en god dag, knus

    SvarSlet
  14. Hold da op hvor kan man bare være heldig og tror bestemt jeg bliver glad for giveawayen... og rigtig lækker kort igen igen fra din hånd...

    SvarSlet
  15. Kortet er kjempeflott, og jeg er som Dorthe - klarer ikke lage kort uten blomster:-)
    Liker den MS punchen veldig godt!
    Klem

    SvarSlet
  16. Rigtog smukt kort du har lavet igen, igen, igen...

    Tillykke til MayBritt. Og tak for chancen til vi andre.

    SvarSlet
  17. Dette var virkelig nydelig! Herlige, duse "vintagefarger", flott oppsett og jeg likte ekstra godt den lekre blomsterpynten!
    Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    ~Karen Elise~

    SvarSlet
  18. Ååå så vakkert og romantisk kort ♥
    Takk for at du deltar hos WOC denne gangen.
    Ha en flott Pinse!
    Klem, Anne Kristine

    SvarSlet
  19. Vakkert vintage kort. Lekkert pyntet. Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK :)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.