onsdag den 26. oktober 2011

Snart er oktober slut ...

... og dermed også min tid som gæstedesigner hos Anjas Hobby blog. Det har været en stor ære at få lov at vise mine kort på Anjas blog - og jeg har virkelig nydt min titel i denne måned. Desværre er det ikke blevet til helt så meget, som jeg gerne ville ha' lavet. Håber alligevel at jeg har været med til at sprede inspiration til andre.

1000 1000 1000 tak til dig, Anja - fordi du inviterede mig som gæstedesigner hos dig. Det har virkelig været en fornøjelse.


Gennem den sidste måneds tid har jeg eksperimenteret lidt med julekort i kolde farver. Det er ikke farver, jeg sædvanligvis bruger i julekort, men jeg er kommet til at holde af den mere enkle og kølige stil. Papirerne og det søde tekststempel er fra Anjas hobby.



Med papirer fra Anja har jeg dekoreret denne store æske, som er stor nok til at rumme 30x30 papirer, og som er dejlig rummelig. Deri skal mit julescrapgrej bo fremover. Her er vistnok plads til det hele :)

Ved udgangen af oktober er scrapfestivalen hos Scrapsisters også forbi. Det har været en skøn måned med masser af spændende udfordringer. Der har været fart over feltet og udfordinger er lavet på kryds og tværs i jagten på så mange point som muligt. Glæder mig allerede til næste års festival.

Oktober blev også måneden, hvor jeg fik pakket 56 små pakker til jule-/adventspakkekalendere. I det hele taget har oktober været en måned med mange jern i ilden. Jeg ser frem til en lidt mere rolig november med nye, sjove scrapperier, men først skal de sidste point lige sikres i årets skønne scrapfestival.

Nye scraplege er sat i værk. Jeg har startet en blomsterswap mellem 8 piger. Vi skal lave hjemmelavede blomster til hinanden. Her får i lige et kik på nogle af de blomster, som jeg har lavet. Nu skal der så laves 21 lækre blomster til swap-pigerne og jeg glæder mig til at komme i gang med opgaven.



Det blev et lidt længere indlæg - 1000 tak fordi du kikkede med og måske også lagde en sød kommentar til mig. Det gør mig glad at vide, at du har været her forbi :)


6 kommentarer:

  1. Din æske er blevet flot, og godt at du kan fylde den op med det samme =D
    Julekortet er fint i al sin enkelhed, og ja det har sin charme, med det enkle.
    Blomsterne er jo flotte, og som en af de otte piger, bliver det dejligt at få fyldt blomsterkasserne op =D
    Knus Lonnie

    SvarSlet
  2. vor er det bare super ting du laver søde Jytte..

    Flot æske, den må gerne bo i HUndested.......

    SvarSlet
  3. wawww så super skønne ting du har lavet Jytte

    knusss

    SvarSlet
  4. Så fine ting du har lavet... julekortet i blåt er så nydeligt.

    God torsdag, knuss!!!

    SvarSlet
  5. Flotte ting du har laget!! Lekkert vinterkort med alle de flotte snøstjernene!

    God helg:)

    Klem Mette

    SvarSlet
  6. Jeg synes godt nok du har nået meget her i oktober.
    Dejlig ting du har fået lavet.
    God weekend.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.