tirsdag den 4. oktober 2011

Scrapfestival og bestillingskort

Hos Scrapsisters er der dømt scrapfestival i oktober. Hvor meget jeg får tid til at deltage, må tiden vise, men nu er første bidrag lagt ind.

Det kunne jo fint kombineres med den bestillingsopgave, jeg havde på et kort til en herre som fylder 70 år og som er glad for at fiske.

Kalenderen er lavet, så den både viser fødselsår og 70-års fødselsdagen. Det lille blink har jeg fået lov til at snuppe fra sønnens fiskekasse. Krogen er lavet i et stykke tyndt deco-ståltråd og fisken fandt jeg blandt mine charms.

Nu håber jeg, at fødselaren vil blive glad for et personlig kort.



1000 tak for kik og kommentarer - og fortsat god aften :)

10 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare flot, er helt vild den lille kalender der er på, synes jeg er en skøn detalje :)

    SvarSlet
  2. Du kan da nemt lave herrekort. Det er flot. Det ser godt ud at kalenderne, er blevet blå.
    Knus Lonnie

    SvarSlet
  3. Sødt af sønnike at give dig noget af hand grej : )
    Fint herrekort det skal han nok blive glad for.

    SvarSlet
  4. Sejt kort, god idé med den der fiske-fidus ;-)

    SvarSlet
  5. Super fedt kort.. Du altså god til de mande kort :)
    Det gælder vist også mere om at hygge sig og få motivation til at scrappe end at nå en hel masse med sådan en scrap festival :)

    SvarSlet
  6. Et stilig kort!
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlet
  7. rålækkert kort du der har lavet.

    knussss

    SvarSlet
  8. Kjempestilig kort, så flott med de to månedslappene, herlige farger og veldig fint med tallet sånn. :(

    SvarSlet
  9. Hvor er den skøn... en fin detalje med to kalender. Lækkert papir og sjovt med blinket.
    Ha en god weekend, Knuss!!!

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.