mandag den 3. oktober 2011

Hvilken ære og fornøjelse ...

For et par uger siden, skrev Anja til mig, og spurgte om jeg kunne tænke mig at være gæstedesigner på Anjashobby blog, hvilket jeg da klart kun kunne takke ja til. Så nu er jeg i gang med at lave lidt til Anja, hvor jeg viser mine bud på, hvad det dejlige sortiment hos Anjas Hobby evt. kan bruges til.

Her ser i de første forslag:




1000 1000 1000 TAK til Anja :o)


og ligeså mange tak til DIG, fordi du kikkede forbi - fortsat god dag :o)



6 kommentarer:

  1. Stort tillykke. Dejlige kort du har lavet, er helt vild med dine tags, ser så sødt ud med de små ternede hjerter.

    SvarSlet
  2. Tillykke igen
    Jeg synes det er nogle ret fine ting du har lavet. Jeg glæder mig til at se det næste du laver
    Knus Lonnie

    SvarSlet
  3. Wauw det må jeg nok sige godt gået tillykke med det. Det bliver sjovt at se hvad du får lavet!
    vh Karina/Renne

    SvarSlet
  4. Tillykke med gæste-DT-jobbet, det er fuldt fortjent :))
    Super skønne kort du har lavet, meget alsidige :D

    SvarSlet
  5. Rigtig smukke..
    Kan godt li dine tags :)
    Tillyke med gæstedesigner jobbet ;)

    SvarSlet
  6. total rålækre ting du har lavet.

    knuss

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.