mandag den 19. september 2011

PIF, gips-gaze og stempler

I lørdags trak jeg vinderne af min PIF - de er:

Anjashobby
Dortesjs
Nygaard Skødt

Vinderne har fået besked på Scrapsisters :o) Så nu kan de bare gå og glæde sig til en lille pakke - sådan lige pludseligt :o)


Sommetider skal der eksperimenteres lidt. Det har jeg så gjort her, hvor jeg har lavet en gipsafstøbning af et stempel.

Nu skal der eksperimenteres lidt med julestempler - og så må tiden vise, hvad der kommer ud af det.

Fortsat god aften og tak for kik og kommentarer :o)



4 kommentarer:

  1. jamen 1000 tak for PIFén glæder mig vildt..

    SvarSlet
  2. Nej hvor sjovt med den gips afstøbning. Det ser flot ud, men er det ikke for tungt at bruge på kort.
    Knus Lonnie

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud...og 1000 tak for PIFén det er da bare så skønt.
    Anja

    SvarSlet
  4. Supergod ide - så nu skal der bare eksperimenteres, glæder mig til at se hvad du hitter på !
    Ha' en god weekend..
    Hjørdis :0)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.