tirsdag den 30. august 2011

Scrappeglæde, held og knappekort ..

Uha, hvor er jeg både overrasket og super glad ..
Har lige fundet ud af at jeg har vundet en udfordring hos Card and Scrap - mit vinderkort kan ses her http://pictureandscrap.blogspot.com/

Det er simpelthen for vildt :o)  Det er 1. gang jeg deltager og så er jeg så heldig at vinde ... det er da for heldigt!!

Jeg er stadigvæk totalt forelsket i knapper. Nu har jeg så mange, at jeg må begynde at bruge af dem :D
Her er det blevet til et meget enkelt kort med blomster og knapper.


Fortsat god tirsdag og 1000 tak fordi du kikkede ind på min blog og måske også lagde en kommentar.

9 kommentarer:

  1. Hej Jytte !
    Tillykke med gevinsten, kortet du deltager med er også supersmukt !
    Jeg har også lidt passion for knapper, så du har en lidelsesfælde i mig også !
    Ha' en dejlig dag...
    Knus Hjørdis ;0)

    SvarSlet
  2. nøjj det kort kommer jeg nok til at lifte.. det vildt sødt

    SvarSlet
  3. For et herlig og super søtt kort Jytte!!
    Gratulerer med ditt flotte vinnerkort også!
    Det er bare så nydelig!!!

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  4. Stort TILLYKKE Jytte, det var velfortjent, dit kort er vildt smukt (vintage) er der noget fra pakken med? v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Du får også lige et tillykke her på bloggen. Det er et super vinderkort og dette kort med blomster/knapper er utrolig sødt

    SvarSlet
  6. Hej Jytte Endnu engang, så er dit kort så flot, jeg kan godt forstå du har vundet.Det med knapperne er også sødt og enkelt. Vi "ses" weekenden
    Lonnie

    SvarSlet
  7. Nej, det var ikke held ! Det var dygtighed. Det er et rigtig flot vinderkort. TILLYKKE med det.

    Og dit knappekort er bare så sødt og fint - et lift værd. Tak for ideen.

    SvarSlet
  8. Stort tillykke, super flot kort

    SvarSlet
  9. Flot Jytte... :) ..- og den ide med knapper som blomster - ja MUMS siger jeg bare - ideen er hugget..

    Knus fra Hanneby

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.