onsdag den 31. august 2011

Det går stille og roligt mod jul ..

... og snart er ugeblade og reklamer fyldt med alt det, som man er "nødt til at ha' .. "
Så jeg scrapper lidt på min julesmash. Det går stille fremad og første udklip (fra sidste år) har fået en plads deri.

Forsiden har i jo set, så i får lige de andre sider, som jeg har fået dekoreret (færdig?).


Kuverten til venstre er tænkt som lomme, så udklip kan puttes heri, hvis ikke der lige er tid til at lime dem i bogen. Samme side er pyntet med en rest gavepapir, nogle plastsnefnug og sølvprikker og hjerte i stickles med "rund hånd". Til højre ses mit indtil videre eneste udklip og et stemplet rensdyr.


Siden her vil jeg altid være særlig glad for. Papiret er nemlig en gave fra en sød scrapsister. Det er lige min smag og jeg vil sende Lonnie en kærlig tanke, hver gang bogen kommer frem. Pyntet yderligere med et julebånd og en lille reminder om, hvor det smukke papir kommer fra.


Siden her er dekoreret med lidt groft gavepapir, et glansbillede og et par hjerter med stickles. Meningen er at ramme den gammeldaws julestemning - synes det er lykkedes helt fint.

Det var så langt, som jeg er nået i min julesmash .. godt der stadig er et par måneder endnu ..

Jeg har nemlig alt for travlt med at lege med knapper og kan ikke helt finde julehumøret endnu.

1000 tak for kik og kommentarer :o)


5 kommentarer:

  1. Hvor er det en lækker jule Smash! Jeg elsker julen og sådan en jule bog kunne være lidt dejlig at have.
    Jeg er også i gang med at Smashe min første bog. Min bog skal indeholde de største højdepunkter i 2011.

    SvarSlet
  2. UUUUHHHH Jeg rødmer jo helt.Tak Jytte
    Den er/bliver altså rigtig flot når du om mange år er færdig med den
    Lonnie

    SvarSlet
  3. Nej hvor en skøn ide, med en jule smash, jeg må altså også lave sådan en, man kan jo godt foresætte med den efter jul hvis den ikke bliver færdig i år, man kan jo også skrive hvad man gir og får i julegave fra år til år, det er jo sådan noget jeg altid glemmer, og så kan man lime børnenes ønskesedeler i. der er så mange mugligheder. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Lækker julesmash!! det er jo en super ide!

    SvarSlet
  5. Julesmash var en riktig god idé - den er lekker!

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.