fredag den 22. juli 2011

Funky vintagekort

Jeg har udfordret mig selv til at bruge af de papirer og materialer, som jeg har haft liggende længe.
Det er der så kommet dette kort ud af. Synes det er blevet sådan lidt vintageagtigt, men på en funky måde.

Papiret er fra Prima, Strawberry Kisses Collektion, "Berry Splash". Jeg har valgt den "rolige" side af det til for- og bagside på mit kort.
Badepigen er en tag fra Graphic 45 (har en hel bunke tags liggende uden at få dem brugt). Blomsten er lavet af løse blomster, som jeg har købt på Scrapsisters, men som jeg heller ikke er for god til at få brugt.
Blomsterne blev fik lidt sværte i kanterne og samlet med en brad, som matcher den turkise farve i papiret. Bånd ligesådan.
Stemplet er nyt, men ikke særlig godt. Der er stemplet med turkis og jeg har selv streget op med tush. Hjerterne også nye - det er små plastikperler.



Indeni er kortet mere sprælsk og jeg har indsat skrivefeldt til en hilsen OG så kunne jeg ikke lade være at lave en af mine nye, frække blomster. Synes den gør kortet indeni lidt mere sjov - og understreger den lidt funkede stil i kortet.

Vejret er koldt og vådt, så det bliver en indeferiedag - måske med scrap :-)

1000 tak for besøget og for de dejlige kommentarer.

3 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det smukt, dejlige farver og sødt billede, du ka bare det der hvad enten det er nye eller gamle matrialier. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Skønt kort, der bare matcher i stil og farve!

    SvarSlet
  3. Et dejligt og flot kort... skønne farver.
    Ha' en god weekend!!!

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.