lørdag den 4. juni 2011

Solskin, scrapsager og småbørnskort ...

Ih, hvor en smuk og solrig morgen at vågne op til.
Spiste morgenmad på terrassen - i selskab med husets dværgpapegøje, Pjuske og dejlige naboer på den anden side af stakittet :o)

Livet i et rækkehus er dejligt, når man har gode naboer.

Så kom posten endelig - og han havde lidt nye scrapsager med til mig fra www.Anjashobby.dk


Det smukke papir, den lækre blonde og slikkepinden var med som gave fra Anja.
1000 tak for det, Anja - jeg er så glad for det ... især blonden er skøøøøn :o)


Har også fået lavet et par baby/småbørnskort som er lidt udenfor min sædvanlige stil, men som jeg faktisk synes blev rigtig søde.




Nu skal jeg ned og handle og så i haven bagefter. Håber at komme i korthumør senere på dagen.

Rigtig god solskinslørdag til jer alle.





1 kommentar:

  1. Sikke skønne sager du har købt... jeg er vild med sommerfugle og perler. Nogle rigtig søde babykort... fine farver og et skønt stempel.

    Ha en dejlig varm lørdag!!!

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.