torsdag den 9. juni 2011

Min første side i min artjunque-journal

Kønt er det bestemt ikke ... nærmere en rodebunke :D

Først min introside, som er brugt fra et kort, som var "gået i stå" - den side helt fin mod øjnene ;D



Og så følger rodebunke-siden, hvis tema vist må være blomsterglæde !! Jeg elsker at bruge blomster på mine kort, så første side i ajj-bogen, blev altså med blomster.
Men uha, hvor et kaos !! Jeg havde faktisk lidt svært ved at "rode". Vil helst at farverne passer sammen og at motiverne matcher hinanden .. hi ...

Her har jeg bare væltet løs uden andet formål end at være kreativ :D
Synes ikke siden er særlig vellykket, men kunsten i at lave AJJ er vel netop også at løsrive sig fra det, man plejer at gøre :D





Håber den næste side bliver mere overskuelig og lækker, men man kan jo aldrig vide !!

1 kommentar:

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.