onsdag den 18. maj 2011

Uha, der går indkøb i den ...

Nu må det vist være slut for denne måned med indkøb ... har været på scrapindkøb på nettet flere forskellige steder på det seneste  .. og selvom jeg har købt både på tilbud og brugte varer, er det alligevel løbet lidt op.

Til gengæld står det lidt sløjt til med at få noget kreativt fra hånden i disse dage. Højsæson på jobbet (jeg er kontorassistent i et revisionsfirma) og en dobbeltrund fødselsdagsfest for min mor og søster som fylder hhv. 80 og 40 år. Festen skal holdes den 28. maj og jeg skal ha' klaret et par sange dertil inden OG ha' lavet kort til min søster. Så jeg er glad for, at det snart er weekend :-)

Kortet til min mor er klaret og ser sådan ud:



Nu hvor jeg er i gang med de blå nuancer og romatikken, får i lige et kort af lidt ældre dato også.



5 kommentarer:

  1. De er så smukke og harmoniske dine kort, kan vældig godt lide farverne på det nederste ! Tak for kigget, og ha' en dejlig aften.

    SvarSlet
  2. Det er et meget smukt kort du har lavet til din mor, og det andet blå kort er også fint, er teksten på det øverste et stempel? v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Tak begge to - Teksten er såmen blot lavet i "Word" og trykt på kraftigt papir.

    SvarSlet
  4. Tak Jytte, det er da genialt at bruge PCen så meget som mugligt, jeg vil prøve at huske den fine tekst, også selv om min mor er død for længst, men min mand blir 81 næste gang, så der kan jeg måske bruge den. v.h. morkaren.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.